- Złoto(725)
- Srebro(1098)
- Stal Szlachetna(75)
- Grawer(1)
- Bony Podarunkowe(6)
- Nowości
- Promocje
85,49 zł
Cena regularna:
89,99 zł
123,49 zł
Cena regularna:
129,99 zł
123,49 zł
Cena regularna:
129,99 zł
113,99 zł
Cena regularna:
119,99 zł
85,49 zł
Cena regularna:
89,99 zł
123,49 zł
Cena regularna:
129,99 zł
113,99 zł
Cena regularna:
119,99 zł
132,99 zł
Cena regularna:
139,99 zł
85,49 zł
Cena regularna:
89,99 zł
218,49 zł
Cena regularna:
229,99 zł
113,99 zł
Cena regularna:
119,99 zł
82,07 zł
Cena regularna:
86,39 zł
85,49 zł
Cena regularna:
89,99 zł
82,07 zł
Cena regularna:
86,39 zł
180,49 zł
Cena regularna:
189,99 zł
199,49 zł
Cena regularna:
209,99 zł
123,49 zł
Cena regularna:
129,99 zł
123,49 zł
Cena regularna:
129,99 zł
123,49 zł
Cena regularna:
129,99 zł
113,99 zł
Cena regularna:
119,99 zł
132,99 zł
Cena regularna:
139,99 zł
132,99 zł
Cena regularna:
139,99 zł
123,49 zł
Cena regularna:
129,99 zł
123,49 zł
Cena regularna:
129,99 zł
349,99 zł
Cena regularna:
389,99 zł
113,99 zł
Cena regularna:
119,99 zł
113,99 zł
Cena regularna:
119,99 zł
218,49 zł
Cena regularna:
229,99 zł
123,49 zł
Cena regularna:
129,99 zł
113,99 zł
Cena regularna:
119,99 zł
123,49 zł
Cena regularna:
129,99 zł
123,49 zł
Cena regularna:
129,99 zł
218,49 zł
Cena regularna:
229,99 zł
113,99 zł
Cena regularna:
119,99 zł
82,07 zł
Cena regularna:
86,39 zł
189,99 zł
Cena regularna:
199,99 zł
Pytania i odpowiedzi
Najczęstsze pytania i odpowiedzi:
1. W jakich godzinach pracuje obsługa sklepu?
Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 13:00. W tych godzinach działa nasz numer telefonu 882505309.
2. Czy jest możliwość złożenia zamówienia innego niż internetowe?
Tak, zamówienie możemy przyjąć telefonicznie oraz poprzez email. W każdym z tych przypadków stosujemy formę płatności "za pobraniem" lub przedpłata na konto.
Abyśmy mogli przyjąć zamówienie potrzebujemy następujących danych:
- imię i nazwisko;
- dokładny adres wraz z kodem pocztowym;
- numer telefonu do kontaktu;
- nazwę produktu oraz jego ilość;
- adres email (jeżeli jest dostępny, do przesłania potwierdzenia przyjęcia zamówienia i numeru listu nadawczego);
- opcjonalnie jeżeli klient życzy sobie FV: dane do FV w tym poprawny numer NIP.
Prosimy o przygotowanie tych informacji przed kontaktem z nami lub o przesłanie ich do nas smsem na numer telefony 882505309 lub adres email: mennicaswidnicka@gmail.com
3. Czy zamówienie mogę odebrać osobiście?
Tak, odbiór osobisty zamówienia możliwy jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 13:00 pod adresem: Rynek 38, 58-100 Świdnica.
4. Czy towar dostępny jest od "ręki"?
Tak, jednak w wyjątkowych sytuacjach na karcie produktu pojawia się informacja o przybliżonej dacie realizacji wysyłki, lub informacja, że towar dostępny jest na zamówienie (w takiej sytuacji Klient zawsze otrzyma informację o konkretnej dacie dostępności towarów). Zawsze jest to wyraźnie zaznaczone.
5. Czy mogę zwrócić zakupiony towar?
Tak. Szczegóły dotyczące odstąpienia od umowy znajdą Państwo w zakładce REGULAMIN.
6. Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu zaksięgowania wpłaty lub otrzymania informacji o wybraniu formy płatności za pobraniem i wynosi zazwyczaj 24 godziny lub 48 godzin w dni robocze (od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). Szczegóły dotyczące przewidywanego czasu realizacji podane są przy każdym produkcie dostępnym w naszym sklepie.
7. Mam problem z płatnością wykonaną przez szybkie przelewy.
Skontaktuj się z operatorem płatności - firmą Blue media S.A.
8. Czy realizujemy wysyłki zagraniczne?
W wyjątkowych okolicznościach jest taka możliwość. Aby zapoznać się z ceną wysyłki zagranicznej prosimy o kontakt.
9.Czy otrzymam fakturę VAT na zamówione produkty?
Tak. Na etapie realizacji zamówienia, wybierz fakturę jako dokument sprzedaży i podaj dane do FV (w przeciwnym przypadku otrzymasz paragon fiskalny). Pamiętaj, że błędne wprowadzanie danych spowoduje wydrukowanie ich na dokumencie, FV wystawienie są automatycznie poprzez system obsługujący sklep. Wydrukowaną FV zawsze otrzymasz wraz wysłanym towarem.
10. Mam uwagi do realizacji mojego zamówienia - jak mam je przekazać?
W tym celu dopisz swoją prośbę w uwagach do zamówienia. Odpowiednie pole znajdziesz w ostatnim korku realizacji zamówienia, możesz tam podać także uwagę dla kuriera np. "domofon nie działa, proszę o tel." itp.