BEZPŁATNA DOSTAWA - OD 300 ZŁ
Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Jak kupować?

Jak kupować w naszym sklepie internetowym?

 

Wybór produktów - kompletowanie koszyka

 

Podobnie jak w tradycyjnym sklepie samoobsługowym, produkty które zamierzamy zakupić dodajemy do koszyka. Wystarczy przejść na stronę interesującego nas produktu i kliknąć na przycisk Dodaj do koszyka. W koszyku gromadzone są wszystkie produkty, które wstępnie zamierzasz kupić. W każdej chwili możesz kontynuować zakupy i przejść na strony innych produktów, które również możesz dodać do tego samego koszyka. Będąc w koszyku, możesz też usunąć z niego dowolny, wybrany wcześniej produkt (ikona "X").

Kiedy dodałeś już do koszyka wszystkie potrzebne produkty i chcesz finalizować zakup, kliknij z poziomu strony koszyka na przycisk "Złóż zmówienie", a system sklepowy przeprowadzi Cię przez proste formularze, których wypełnienie pozwoli na wybranie sposobu dostawy i płatności.

Następnie wybierz sposób płatności i formę dostawy. Całkowity koszt zamówienia zostanie podwyższony jeszcze o koszty dostawy. W przypadku płatności przy odbiorze koszty dostawy są nieco wyższe, gdyż firmy kurierskie pobierają dodatkową opłatę za obsługę pobrania przez kuriera.
Kiedy znasz już całkowity koszt zamówienia, kliknij z poziomu strony koszyka na przycisk Przejdź dalej.

 

Cały proces realizacji i dostawy obrazuje poniższy schemat:

 

Wiele produktów za jednym razem
Podczas dokonywania zakupów w sklepie internetowym warto zastanowić się nad zakupem jeszcze innych produktów dostępnych w sklepie z uwagi na jeden koszt dostawy.
 
Jak najszybciej otrzymać paczkę?
Realizujemy dostawy wyłącznie za pośrednictwem firm kurierskich. Płatność za zamówienie może być dokonana podczas odbioru paczki od kuriera lub przed wysłaniem paczki ze sklepu (przedpłata). W drugim przypadku paczka zostanie przez nas wysłana dopiero po zaksięgowaniu środków na naszym koncie, dlatego zalecamy skorzystanie z najszybszej opcji przedpłaty jaką jest "BLIK".
Jeżeli zależy Ci na jak najszybszym otrzymaniu paczki, wybierz opcję zapłaty:
  • "BLIK" - szybki przelew z Twojego banku.
  • "Pobranie" - zapłacisz kurierowi przy odbiorze paczki.

 

Inne uwagi

 

Prezent dla innej osoby
Podczas składania zamówienia istnieje możliwość podania dowolnego adresu adresata paczki. Może to być np. adres osoby, dla której chcemy zrobić prezent, lub osoby nie potrafiącej kupować przez internet.

 

SPAM
Czasami wiadomości e-mail wysyłane ze sklepu mogą być zakwalifikowane jako wiadomości "śmieci" (SPAM) przez system obsługi Twojej poczty e-mail. Dotyczy to w szczególności wiadomości potwierdzających zamówienie, czy wiadomości potwierdzającej rejestrację konta użytkownika sklepu. Jeżeli taka wiadomość nie nadejdzie w ciągu 20 minut od momentu wysłania, to należy sprawdzić zawartość folderu, do którego program poczty zwykle przenosi wiadomości "śmieci".
 
 
Czas dostawy
Paczki wysyłane są tylko w dni robocze i powinny dotrzeć do Klienta w czasie od 24 do 48 godzin, w dni robocze. Zamówienia złożone w danym dniu roboczym do godziny 12.00 powinny być dostarczone już następnego dnia roboczego. W sporadycznych i niezależnych od nas przypadkach (okres przedświąteczny, krytyczne warunki pogodowe) firma kurierska może opóźnić termin dostawy.
 
 
Płatność przy odbiorze
Gdy podczas składania zamówienia wybrałeś opcję zapłaty "Pobranie", pamiętaj aby przy oczekiwaniu na kuriera mieć już przygotowane środki finansowe.
 
 
Otwieranie kartonu
Podczas otwierania kartonu ostrym narzędziem pamiętaj, aby nie uszkodzić znajdującego się głębiej opakowania produktu.